Прийом замовлень цілодобово. Обробка замовлень 9:00 - 21:00.

Гарантія та сервісне обслуговування

Гарантія та сервісне обслуговування 5Шоп

На цій сторінці можна більше дізнатися про гарантійні зобов'язання 5Шоп при продажі товарів через мережу інтернет.

На які товари надається гарантія?

На товари в магазині 5ШОП надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном, залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон 5Шоп.

Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача»!

Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • Увага!!! Гвинти для човнових двигунів не підлягають поверненню!
    Не робіть замовлення гвинтів без вивчення параметрів і характеристик, а також без звіряння з сервісною книжкою виробника. Замовляєте зі словами: "так-так, це воно, відправляйте..." - потім не просіть заміни та/або повернення... Зважуйте свої сили та знання при самостійному виборі гвинта (без відвідування спеціалізованих сервісних центрів). Самі встановлюєте - самі і відповідайте, повернень по гвинтах НЕМАЄ!

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за умови укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займаються Сервісні центри, авторизовані виробниками. Ви можете звернутися до найближчого Сервісного Центру.

5Шоп гарантує лише те, що товар до кінцевого Клієнта потрапляє з дотриманням усіх умов транспортування та зберігання від виробника.

Зверніть увагу, 5Шоп це магазин, у нас немає майстрів та фахівців, які зможуть зробити правильну оцінку стану товару та/або усунути несправність. Заощаджуйте свій час, всі питання щодо гарантійного обслуговування одразу ставте лише до авторизованих сервісних центрів виробників.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період...

Якщо в гарантійний період товар вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, і сервісний центр визнає, що виріб має шлюб, він зобов'язаний замінити товар на такий самий або компенсувати вартість товару. Повне повернення товару можливе лише при визнанні сервісним центром непридатності або шлюбу з офіційним укладанням та подальшою компенсацією витрат магазину 5Шоп та кінцевому Клієнту.

Для процедури повернення надайте нам товар з повною комплектацією, гарантійний талон, документ, що підтверджує оплату, укладання сервісного центру з позначкою про те, що товар має істотний недолік.

У яких випадках гарантія не надається?

1. Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб,
  • є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб,
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах,
  • було проведено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару,
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

2. Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу,
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо),
  • пошкодження внаслідок стихійного лиха (природних явищ),
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі,
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів,
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації,
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу.

Якщо у Вас виникли додаткові питання, зателефонуйте нам за телефонами, вказаними в контактах.

з повагою, Адміністрація 5shop.com.ua